Can do anythingJust not everythingbecauseME IS ME.

Drop Massage

AMIN
If people are trying to bring you "DOWN" it only means that you are above them. SUCCESS♥

Followers


Banner

Old things | New things
taniah anda semua . anda bertuah :)
Sunday | 2:20 AM | 5 comments
assalamualikum . huyhuy . pepagi buta yang indah lahi nyaman ni . tak nk merepek panjang2 . seng jerk entry kali ni . ehehe :) ingat lagi tak entry nie ? TANIAH . entry toe aku bg penghargaan dekat CIK MIA . dia rakan bertuah saya folower ke 100 bertarikh 26 november 2011 . uke sekali lagi nk ucap kan TANIAH dekat follower aku yg ke 200 . hhaaaiiissshhh , nk tarik folower nie punya lah payah -,- jum rolling kebawah jum .

chantek tak banner ? mesty . eheheh :)


TANIAH kepada farz zull sudi menjadi follower ke 200 berlygerly.blogspot .
*share toup RM5*


penghargaan kepada 2 follower selepas folower ke 200 . TANIAH
Nia Lidia dan QilaJj_Cassie
*ngapew tak tinggal kan link yunx . kan dah ssh nk masuk blog -.-*
*share toup RM3*


penghargaan kepada 2 follower selepas follower ke 200 . TANIAH
Areya mcya dan Didie ela
*nie pun same tak tinggal kan link . past nie letak link uke -.-*
*share toup RM3*

my kaka sygs a.k.a admin geng fiQ'ra
nk join geng fiQ'ra ?
CLICK banner atas uke .
kenapa penghargaan kepada dia ? sbbnya dia bersusah payah siapkan tips untuk aku .
*share toup RM2* maaf tak seberapa . toe saja yang mampu -.-

this my bro at geng fiQ'ra . have fun jerk dengan dia . alah biasa2 jerk . kalau korg pegi blog dye bnyak cerita best2 tau . cer CLICK banner atas . terus flying g sane :)
kenapa pernghargaan kepada dia ? sbb dia tolong aku pasai link tadi . nk terang ssh lak -.- pepe pun tengs ye abg PM sbb tolong ain tadi -.-
*share toup RM2* maaf tak seberapa . toe saja yang mampu -.-

PERHATIAN KEPADA PEMENANG :
*sila pergi ke FACEBOOK saya . INBOX kan pleass youall punye numbe fon uke . 14hb toup akan masuk . lagiy cepat anda sent numbe . lagiy bagus*
maaf ye nie bukan tarik perhatian or what ells ahh . ad sbb kenapa saya bg penghargaan kat dorg . yang lain tu ad rezeki lebih mana tahu anda punya rezeki . -.-
terima kasih -.-
-.- saya insan yang hanya mampu membuat kebaikan -.-