Can do anythingJust not everythingbecauseME IS ME.

Drop Massage

AMIN
If people are trying to bring you "DOWN" it only means that you are above them. SUCCESS♥

Followers


Banner

Old things | New things
taniah !
Saturday | 11:53 PM | 0 comments
assalamualaikum .
alhamdulilah . penatnya away segamat balek kew KL . sampiy jugak . huhuuh :(
rindu ! rindu ! rindu !
kat sapa ?
dekat my yayung niew lah . #opcoz ler my blog yg tak berapa nk menarik niew =.-,
lama rasenya tak berblog niew . heeheh :) 
alhamdulilah .
masa aku away dari KL to segamat sebelom toe aku tngok follower aku just ad 89 org . ariniew aku SIGN IN ad 103 .
bukan cerita nk belagak yew kawan . bukan nk bangga dapat follower chamgitu . alaahhaaii . cume gembira jerk . sapa tak gembira kan ? cer korg dapt foloower beribu2 mesty tersenyum an ?
#dahdahmeleretceritaakuni :)

uke !
skung kenapa title aku berkata-kata gitu ? ahahaahah !
ngt lagiy tak baru2 niew aku ad post entry pasal 

mencari ! mencari ! terus mencari ! anda bertuah ?

ngat kan ? 
skung aku nk rooling pasal toe .
aku dah dapt org bertuah toe .
siapa ?



nampak tak ?
yg aku bulat kan toe lah bertuah .


uke !
tuan punyew blog niew nama dyew mia .
dia bertuah sbb menjadi follower aku yg ke 100 .

TANIAH !

*NOTICE FOR CIK MIA
-cik mia tolong add my FB then tinggalkan numbe telefon . anda rakan bertuah saia . terima kasih :)

< KBAAAII >