Can do anythingJust not everythingbecauseME IS ME.

Drop Massage

AMIN
If people are trying to bring you "DOWN" it only means that you are above them. SUCCESS♥

Followers


Banner

Old things | New things
Mudah datang Mudah pergi :-(
Tuesday | 3:30 PM | 0 comments
Assalammualaikum . heyhey semua :-) hello OKTOBER :-) agak besarang rasanya blog nie .. almaklumm lah ain dah mula sibuk dengan kolej , asigment , presention , final projek :-( *aargghh ! tension* duppdaaabbb dduuuppdaaabbb hati nie ... sebab 10hb nie dah #FINAL EXAM# ohh my final :-(
apa2 pun still kena stdy .. dah masuk tahap 2 nie belajar .. kena strugell lagi lebih2 :-( yess ! u can do'it ain ! berbalik kepada tajuk entri ain hari ini ... meyh sini rapat2 ,, dekat2 ain mahu luahkan perasaan nie :-) kenapa entry ain "Mudah datang Mudah pergi" ? uppsss ! *ada mengena dengan cintan le toe :P hahahahaa .. yes ! yes ! almakkklumm lew dah nak menjangkau 20-an nie :-)*nextYEAR* masih tertanya2 .. kenapa dia mudah datang juga mudah pergi dari hidup aku ? tak layak ke aku untuk kaum adam ? masih tertanya2 sampai sekarang .. uppsss ! dah hampir 2tahun aku single ? #BETOL# aku akan tersentap kalau kawan2 aku cakap2 pasal "BF a.k.a BOIFIE" .. terasa kenapa ? offcoosss aku perlu terasa .. tapi senyuman aku sembunyikan 10001 rahsia yang aku nak menagis rasanya :-( bila kawan tanya or cakap2 pasal bf ... offcoss aku akan sentiasa tukar topic .. aku tipu kawan2 cakap aku dah ada bf .. tapi sebaliknya ? ummm .. TUHAN tahu apa yang aku sedang rasa :-( bukan aku tknak dengan lelaki ... ada masa rasa jeles and sunyi jugak lah tanpa lelaki .. sebab dari kecik ayah keje jauh , nak dpt kasih sayang seorang lelaki jauh sekali :-( dulu bila couple macam2 hal terjadi ... mybe aku bukan terbaik untuk dorg semua .. aku sedar aku tak pernah nak layan untuk dorg semua :-( mungkin bila dah lama2 pikir macam toe hati nie rasa nak tutup je untuk lelaki ... mudah-mudahan ALLAH bukak kan lah hatiku ini suatu hari nanti .. aminnn :-)
tapi kenapa dulu aku terlalu senang untuk menyayangi seseorang , tapi sekarang uummmpsss ! susahnya aku nak terima seseorang tu :-( airmata sentiasa mengalir dalam hati bila kawan2 tanya pasal bf , tapi dorg tak tahu dalam hati aku mcmana :-( aku rindukan saat2 dulu time2 *mengada2a* konon nya dengan pakwe .. hehehee .. rindu sangt time2 camtoe .. sangt jeles bile tngok org terdekat dengan pakwe ... keluar outing kawan2 semua ada pasangan nak bawak , tapi aku selalu jalan sorg2 kalau keluar dengan dorg :-( rindu sangt2 , tapi sekarang ,, hanya kawan2 yang membuatkan aku masih tersenyum sampai hari ini :D #TERIMAkasihSAHABAT#
Andai masa boleh berputar kembali aku sangat2 bersyukur ! tapi semua nya dah berlalu .. berlalu begitu pantas , sangat pantas :-( dia pergi dia kembali dia pergi sangat pantas . kenapa TUHAN berikan aku ujian macam nie ? kenapa TUHAN bagi aku ujian yang sangat berat yang aku tk mampu nak pikul sehingga sekarang ? menagis kerana perpisahan ? menagis kerana cinta buta ? uhh ! itu semua aku dah lalu :-(
hari demi hari .. masa berganti masa .. semua pergi dengan lenyap :-( aaaiissshh !asal lak nk sedih2 nie aarrghhh !!!! tk suka sedih2 nie !!! aaarrrghhh ! stop ain stop ! btw apa yang ain cerita2 nie ain tk perlulah nk mention nama sapa2 .. *rasanyaTAKperlu*
"If Only You Knew , I Really Miss My Memorries"
http://www.youtube.com/watch?v=Qw82LbCmNog #ain rindukan lagu nie , sebab lagu nie banyak makna# ENJOY YOUR READ :)