Can do anythingJust not everythingbecauseME IS ME.

Drop Massage

AMIN
If people are trying to bring you "DOWN" it only means that you are above them. SUCCESS♥

Followers


Banner

Old things | New things
bukan "M.I.N.A.T" aku tapi akan ku cuba !
Wednesday | 12:32 AM | 6 comments
assalamualaikum ! aaaiihh ! tetibe nie hah nk update :) tadi godek2 folder . tetibe nmpk assigment masa sem 2 . huh ! rindu nk buat assigment yang "BERLAMBAK" toe . errr ! bile dapat assigment memung melemah kan semangt jiwaku ! ahhaahaha :)


#capture assigment#

hahahaaa :) apamacam gempak tk ? err ! time toe assigmnet nie lah buat last minit . cari bahan nie tk kene . cari bahan toe tak kenew ! err ! memung pening ^.^ lecture suruh cari chef zaman2 dulu lah hape lah . err . macam lah aku nie reti sangat . alhamdulilah . dengan pertolongan encik google dapat gak cari matlumat . but ! tak cukup time toe . errr ! jum aku kenal kan satu persatu chef barat yang terkenal aku tonjolkan didalam assigment ku ini :)


JASPER WHITE


DONALD LINK


WAYNE NISH


WYLIE DUFRESNE


DAVID CHANG

my hot's chef dady in the world ! yeayh ! terima kasih yew sebab menjadi sumber assigment saya :) saya bangan dengan anda semua ! ain nk jugak jadi macam dorg . kalau tngok profile dorg ! ummss ! memung bangga gile . ain akan cube buat mereka sebagai sumber inspirasi ain ^.^ toe di barat . apakata cheff di malaysia pulak ? jumjum ~


#mendengar arahan dengan teliti ! itu misi ingin menjadi cheff berjaya#


#kusyuknye kakak memasak ye:)#


CHEFF IZANI

digempar-gempur kan kisah "MASTER CHEFF" yeayh ! dekat malaysia pun ad tauw . ngt dekat barat jerk ker :P kakak izani ialah pemenang bg master cheff . bagus ! mencuburi bidang lain . pandai memasak sangt kretif ! saya ingin jadikan idola saya . yeayh ^.^ satu hari nnty aku pun teringin nk masuk "MASTER CHEFF" toe . hahahaa . harapan jerk ^.^ insyallah kalau ad usaha ada lah ^.^ kan ? kan ?


CHEFF WAN


CHEFF ISMAIL


CHEFF ZAM


CHEFF SABRI


CHEFF RIZ

YEAYH ! this all my big papa in the kitchen ! eheheh :) mereka diantara yang "TERBAIK" ! ad ramai lagi . tapi aku tk berapa nk ngt lak :) dorg nie dikagumi oleh rakyat malaysia ^.^ paling famous ! "CHEFF WAN" waaahh ! legend in the kitchen toe ^.^ eheeemm ! kalau boleh . teringin nk jejak langkah mereka semua . aissshh . dapat jumpe . dapat belajar dengan dorg lagi syokk ! 

ain sangat kagum mereka semua sebab . dari segi persembahan mereka . masakan . hiasan makanan . perrrhh ! walaupun main campak2 jerk rempah ratus nya . but masakan dorg numbe 1 ! tak macam aku nie . campak2 tak menjadi . last2 masin ! hangit ! ahahha . bnyak lagi kene berlajar dari mereka nie :)

nak tengok generasi akan datang ? mereka nie yang akan menjadi peganti mereka senoir2 semua ! yeayh ! insyallah . doa2 kami semua ye . kamii ingin berjaya seperti mereka :)


#muke nie times mula-mula nk masuk kitchen#


#rakan-rakan riang di alam kitchen 2012#


#classmate ku yang ku sayangi <3 I LOVE YOU GUYS <3 ketawa sama-sama . bahan membahan sesama ! yeayh ! ini lah kamii . bakal generasi akan datang :) we love DHM 2B 2012 :)#


DOAKAN KAMI AGAR KAMI AKAN BERJAYA DISATU MASA HADAPAN NANTI . DOAKAN KAMI AGAR PENUHI KAN LAH HASRAT DAN CITA-CITA KAMI INI . DOANKAN KAMI MENJADI GENERASI YANG TERBAIK DIANTARA YANG TERBAIK PADA MASA AKAN DATANG . DOANKAN KAMI MENCAPAI DIPLOMA . DENGAN SETIAP DOA ANDA SEMUA MOGA KAMI INI MENJADI GENERASI YANG TERBAIK ! AMIN ! AMIN ! AMIN !









Labels: