Can do anythingJust not everythingbecauseME IS ME.

Drop Massage

AMIN
If people are trying to bring you "DOWN" it only means that you are above them. SUCCESS♥

Followers


Banner

Old things | New things
Kenapa kau buat aku camnie ?
Friday | 1:13 AM | 0 comments
سْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم


hai . lamanya ain tak update kan blog . rindu tak ? ain lagiy rindu . hehehe :)
heyhey . tak lupe ye ain nak wish congrate kat pemenang contest ain hari toe .
taniah ye semua . *SINI*

ain lama menyepikan ?
heheheheh . maaf sangat ye sebab ain busy sangat2 :)

oye malam nie ain bercite2 . lama dah tak meluah kan perasaan .
ehh jap . ad org tegor . hamboiy . backg baru header baru . cantek :)mekacih sygs :)
jum lepak ain nk citew pasal ain dengan BFF ain nie .
sumpah entry nie tak ad niat nk malu kan kau . tapiy aku cuma nk luahkan apa yg aku rasa . memung aku leh pendam . tapiy makin aku pendam makin sakit dalam . macam2 aku pikir pasal kau . seriously aku tngok kau dah banyak berubah .



aku 1stly aku mintak maaf banyak dari hujung rambut sampaiy hujung kaki . masa haritoe cuty kita takdapat keluar kan ? sumpah aku tak tipu . aku kene balek kampung times toe . bukan niat aku taknak keluar dengan kau O hasbi . aku nk keluar . tapii . ummxss . aku tak kesah kau nk cakap apa2 pasal aku dekat belakang aku . aku msj kau . aku chat kau . aku koll kau . satu pun kau tak balas . sumpah weayh setitik demi setitik air  mata aku ngalir demi kau aku still ngt kenagan kita bersama . kau ? ummxss aku tak tahu lah . 

kew sebab kita dah belajar jauh2 kau dengan aku jadi makin jauh ? cam toe ? aku leh cakap . bilew dah jauh masing2 terpisah . ntah ahh weayh . aku tak leh nk cakap apa dah . aku redho . hanya TUHAN jerk tahu camne aku rindu kan kau . aku ad tulis kat statuskau cam ginie kan 


esoknya kau post kat wall kau camnie kan


aku tak sure kau tujukan kat sapa . but . seriously aku betol2 terasa . mana taknya . semalam aku post kat wall kau . then harinie kauw post camgitu kan . sapa tak terasa weayh . lepas kau cakap2 camtoe . aku dapat rasa kan hati aku salu kata kau betol2 dah #BENCI# aku kan ?

then ad satu nie hah . aku terasa gilew aku usha kau punye coment . 


hamboiyy . bagoosss kau toe panjang nya . kau perli aku lagiy kan ? beb . camne pun kau perli aku . aku tetap sygs kau doe . 

then nie coment baru kau kan dengan hasbi ,


yg nie kau citew pasal nk g amek sijil spm kan ?
nama aku mana ? salu bukan aku sekali kew disebut2 ?bukn korg ajax aku seali kew ?
uke fine ! aku paham sangat beb . aku baca nie menitik air mata aku tauw ! 
mak aku siap tanya lagiy . "kau asal . gadoh dengan ekin"
aku senyap jerk weayh . aku tak sangup bg tauw kat mak aku yg aku dengan kau dah jadi camniew . serious weayh . hari2 aku on9 pasti ! pasti ! pasti ! dan pasti aku akn sentiasa tengok pro5 kau . 


status aku type sambil mengalir airmata ku kau tahu . 
aku tak tahu lah apa lgiy nk cakap dengan kau yg still boleh kukuh kan persahabatan kita niew .

aku still kenang2 kan kisah kita dulu2 . kau ad ngat ? susah dulu sesama . senang sesama . kau nages depan mata aku nie hah sesama . baju yg kau belikan untuk aku toe . aku still simpan weayh still pakai .


kau ngat tak ? yang nie kau ingat tak ?


aku masih simpan weayh . huummxxss . aku tak leh tngok baju toe . aku takleh tngok rantai toe . rantai toe kita sesama beli . buahnya lak sama . kita beli sama2kan . 
serious weayh ~ aku rindukan kau . terlalu rindukan cerita2 kau . 

kau ingat lagiy tak lastly kita jumpe ? ingat tak masa toe kita keluar dua tapiy tak tahu nk g mana kan . last2 g rawang .ahahhaa . cam bodoh jerk . masa toe telefon org sana sini . kau lah telefon mem2 kau kat selangor toe . last2 lepak makan balek . hah ! pasal makan lak . kau ingat tak kita makan kat mamak yg tak sedap toe . ahhahahaah :) oder mee goreng . perrhh ! makcik uhh tak rety masak gamaknya . hahahahaaa . kau ingat tak yg kau tak abes makan aku pun sama ,. sebab tak sedaaaappp ! ahahhaa . tak pasal bazir camtoe cabut balek . ahahahahaa . times toe lah kite last bersama kan

lepas nie entah dapat lagiy kew tak bersama dengan kau kan >.<

weyh ! weayh ! kalau satu hari nnty aku dah tak ada kan . kau cari aku tak ? agak2nya kau ingat aku lagiy tak ? ummxsss . mesti tak kan sebab kau dah terlalu #BENCI# kan aku >.<





kau ngt tak pict nie ? dari zaman2 selekeh sampaiy le kita dah masing2 amek diploma . hah ! kau ingat tak ?

serious entry kali nie bukan malukan kau . cuma aku betol2 rindukan kau .

sebelum nie aku post wall kat koe koe balas . koe post kat aku balas . masing2 balas . sekarang semua nya dah berubah . kan bestkan kalau masa nie leh putar balek . setiap manusia inginkan bende camtoe . aku pun !

weayhweayh . kalau satu hari nnty kalau aku dah tak ad kan . aku taknak org laen bgtauw kat kau yg aku tak ad . and aku taknak kau sendiri tauw yg aku tak ad lagiy dah . kau angap jerk aku pergi jauh . sebab apa ? sebab aku taknak tengok kau sedih weayh . serius . !

biar titik demi titik air mata aku keluar sebab persahabatan kita nie . tapiy aku taknak tngok kau nages sebab pemergian aku satu hari nanty .

aku sentiasa cakap aku kene #KUAT# #KUAT# #KUAT#
sebenarnya aku tk kuat hadapi semua nie . tapiy aku cuba dan terus cuba ujian yg aku terima nie .
terima kasih sudi jadi kawan aku selama nie . kau nk contact aku lagiy masih terbuka . aku still terima kauw lagiy sebagai sahabat aku . aku takan pernah lupew kan kau .

dulu org cakap kita toe nie . sekarang persahabatan kita ? uuummmm >.<
aku harap kau dekat sana stdy baek2 . harap kau jaga diri baek2 kat sana uke .
salam sayang dari aku sahabatmu yg sangat perit menerima dugaan ini
NUR AIN BINTI YASIR



♥ Today Is Only The Beggining ,

It Is Not The End 


 ♥  kabiii  



*jangan lupe CLICK sini ye*