Can do anythingJust not everythingbecauseME IS ME.

Drop Massage

AMIN
If people are trying to bring you "DOWN" it only means that you are above them. SUCCESS♥

Followers


Banner

Old things | New things
terima kasih kak mas :)
Saturday | 3:17 AM | 2 comments

kak mas . kita dah tempek . gam gajah . gam getah . glugam .semua dah :) compem melekat niew :)

huhuy ! nmpk tak toe ? apa toe ? haahahaha :)
cer CLICK sinie
dah juin tak ? lauw belum apa salahnya . lapangkan dada . ringan kan tngn . bukakan minda anda semua juin bende mcm tu , tak rugi weayh . leh eratkan antara blogger2 . tol tak kak mas ? ngeee :)
uke ! im done jadik *GENG FIQ'RA*

skung nk potpetpotpet pasal bende laen mulak .
bnyak sngt niew nk wish terima kasih bnyak2 dekat kak mas :)
jum rolling cerita aku merapu2 pepagi buta nie :)

uke niew kisah dalam facebook
aku nk mulakan cerita powns xtauw . xpelah . aku short2 jerk yew :)
aaallkisaahh bermulanya . . . .


1



2



3

hah ! apa macham ? dapat bace ? hehehe :)xnk citew lelebih . tngok sendiri :P
uke . lepas chating2 toe . aku ternmpak lak kat home .
then aku click . n terus pergi kew tempat niew .


nmpak tak ? wahhh .
nk tauw lepas click toe ad apa ?
ad niew tauw .


jap ! ad org COMENT sekaliy tauw yg nie .


mekacih tauw drop your coment . 


bukan nk buat entry konon2nya BELAGAK ! tak weayh ! cuma aku teharu jerk . mase sekolah2 dulu amek seni . bile dah besar seni uhh mcm nk xnk ad . tapiy jgn isau . masih ad darah seni :) ain nk ucapkan terima kasih bebnyak kat kak mas sbb dah upload di cdangan design baju for geng fiQ'ra . teharu aku kak :)
done ! last stroy pulak !


rolling2 tadik dekat home . soo ternampak toe . apa lagiy .click lah bende uhh .



yg toe aku toe ! hah ! toe lah aku . hehehe :) tak sngka menyangka dah siap card geng toe :) mekacih kak mas :) cumeyl an ? ahaha :) card dye mcm yg atas sekaliy toe . hah ! toe lah . nggeee :)

uke ! get ready for sleep pulak . sampaiy siniew duluw yew sygs2 ku :) jumpe lagiy esok hariy ^^
mekacih KAK MAS :)

<3 KBAII <3