Can do anythingJust not everythingbecauseME IS ME.

Drop Massage

AMIN
If people are trying to bring you "DOWN" it only means that you are above them. SUCCESS♥

Followers


Banner

Old things | New things
new SHOUT ! HERE !
Sunday | 11:49 PM | 4 comments
assalamualaikum . heyhey . malam nie aku saja nk sharing is caring siket ngn korg pasai SHOUT . tak kesah lah yg dah tahu . tapi ani nk kongsi dengan yang tak tahu lagi . newbie like youall pun leh belaja SHOUT dengan senang . hey . korg mesty dah tahu kan pasai pengunaan SHOUTMIX had to be closed . ? what's ? nk tahu lanjut . CLICK .

uke .sesiapa mengunakan shoutmix cham aku sendiri bile dah dpt tahu chamtoe . mesty nk tukar kan . aku ad 2 cadagan dekat sini . newbie nk buat shout pun seng saja .


-
-
setengah newbie ckp . nk register shout toe susah kan ? lagiy pun nk closed pun -.-
aku ad cadagan baru . senang nk register . newbie pun leh folow dengan cepat -.-

-
yg nie aku tak ad snaping box dia . sbb aku sign up salu failed . hehe -.- 
lauw korg nk cuba . korg CLICK .




-
-
apa mcm ? sweet kan ? cumeyl saja tau . selepas toe masa korg nk post someting nntiy dye akan keluar mcm selepas toe . 

apa macam ? suka tak ? toe sahaja yang mampu berkongsi . apalagi . jagan lah lepas kan peluang toe . rebut ! rebut ! senang ! mudah !
<3 KBAAIII 3>