Can do anythingJust not everythingbecauseME IS ME.

Drop Massage

AMIN
If people are trying to bring you "DOWN" it only means that you are above them. SUCCESS♥

Followers


Banner

Old things | New things
Madah bekarat :)
Friday | 6:01 PM | 0 comments

:47: Cinta tidak pernah meminta ia sentiasa memberi , cinta membawa penderitaan tetapi tidak pernah berdendam , tidak pernah membalas dendam . Dimana ad cinta disitu ad kehidupan . Manakala kebencian membawa kepada kemusnahan :h:

:47: Jangan simpan kata-kata cinta pada orang yang tersayang sehingga dia meninggal dunia , lantaran akhirnya kamu terpaksa catatkan kata-kata cinta itu pada pusaranya :face29: Sebaliknya ucapkan kata-kata yang tersimpan dibenakmu itu sekarang selagi ad hayatnya :face36:

:47: Jika kita mencintai seseorang , kita akan sentiasa mendoakannya walaupun dia tidak berada disisi kita :face41:

:47: Cinta bukan mengajar kita lemah , tetapi membangkitkan kekuatan :9: Cinta bukan mengajar kita menghinakan diri tetapi menghembuskan kegagahan :17: Cinta bukan melemahkan semangat tetapi membangkitkan semangat :face54:

:47: Sungguh menyakitkan mencintai seseorang yang mencintaimu , tetapi lebih menyakitkan adalah mencintai seseorang & kamu tak pernah memiliki kebenaran untuk menyatakan cintamu kepadanya :face37:

:47: Cinta ibarat pasu antik ia sukar ditemui , sukar diperolehi tetapi mudah untuk jatuh bederai :face16:

:47: Cinta sebenarnya tak buta . Cinta adalah sesuatu yang murni , luhur dan diperlukan . Apa yang buta ialah bila cinta itu menguasai dirimu tanpa pertimbangan thumb

:47: Manusia tak jatuh ke dalam cinta & tak juga keluar dari cinta . tetapi manusia tumbuh dan besar dalam cinta :face2:

:47: Kejarlah cita-cita sebelum cinta , apabila tercapainya cita-cita maka dengan sendirinya cinta itu akan hadir :1:



p/s : :n:Jangan menerima CINTA seseorang kerana kepentingan diri atau terpaksa . Terima sengan iklas sepertimana si dia mencintaimu . Manakala , mencintai juga terlalu melebihi batas sehingga melebihi cinta akan diri sendiri . Apa sahaja yang dilakukan dalam hidup perlu seimbangtermaksuklah "BERCINTA":n:


:113: heyhey , hope youall semua enjoy dengan madah bekarat pada petang yg indah ini :face64: ain betol-betol ngah tak ad idea nk post entry . but , nie saja yg ain dapat berkongsi dengan youall semua . hope sesangat youall enjoy entry merepek meraban ain kali nie . kalau suka . meyh coment siket meyh . ain suka anda mesra dengan ain , ain pasti membalas kemesraan yg anda berikan itu :131: kasi satu senyuman siket lepas baca enrty nie . anyway ain masih dalam delima lagi . soo entry nie pun ad kene mengena dengan diri ain , ain just nk share madah-madah nie jerk . enjoy ~:113:


:60:Semalam aku masuk ke ICU ,
Esok aku masuk kehatimu :60:


:60:Biar kasih ,
asal tak sedih ,
biar berjauh ,
asal hati tak berubah :60: