Can do anythingJust not everythingbecauseME IS ME.

Drop Massage

AMIN
If people are trying to bring you "DOWN" it only means that you are above them. SUCCESS♥

Followers


Banner

Old things | New things
keiklasanku kepadamu wahai sahabat
Saturday | 3:41 PM | 4 comments



Assalamualaikum :face64: heyhey . hari nie ain nk luang kan masa siket ngn menaip entry yg tak seberapa nie hah . title hari nie pun beragak "SKEMA" hahahahaa :10: enrty kali nie ad kene mengena dengan BFF ain dari sekolah lagi . dulu ain selalu kan update cerita tetang dia dgan ain kan . uke hari nie ain pun nak post enrty lagi pasai dia .

before that's ain nk cerita siket , alhamdulilah azam ain tahun 2011 ad tercapai . apa yg tercapai ?




:41: Ain dapat sambung belaja :25:
:41:
Teringin nak merasa duit ptptpu :face12:
:41: Celebrate bufday :43: *times nie ain tak leh lupe . paling best celebrate dengan #sahabatroticanai# dekat port dickson . bestt :95:*
:41: Dapat pointed lulus :47: *alhamdulilah*
:41: Dapat lupekan si capital-capital yg gila . *amin:face64:*
:41: Dapat kawan baru yg ramai :131:

alhamdulilah tercapai . tahun 2012 nie ain ad lagi azam . tapi ain takkan senaraikan sekarang:face18: uppsss . azam 2011 ad 2,3 jerk yg tak tercapai :face29: but yg dah ter
capai pun still alhamdulilah :face12: jum lepak dengan cerita ain nie jum :face18:

ceritera zaman persekolahan :47:

Dulu masa sekolah menegah kami sentiasa bersama . pegi sekolah . pegi hang out . mana-mana jerk lah . kami pasti bersama . bahkan sorang demam kalau ajak pegi clinik sangup teman kan . hahaah :face64: actually sampai sekarang :face15: dulu masa sekolah . minah nie
kalau ad masalah kongsi ngn aku . btw kalau dia nak pegi hang out dengan lelaki kalau tak berani opcos mengajak haku . #ukefine!# muke aku jerk lah minah nie detect . sampaikan bende yg kami suka yg kami tak suka pun hampir sama . masa sekolah ad org kata tak suka aku bekawan ngn dia . but ! aku uat pekak jerk lah . dia kawan aku . soo tak kesah lah kan aku nk bekawan dgn sapa . see . sampai sekarang kamii still cerita apa yg kamii rasa perlu cerita :face54: aku masih ngt lagi , dulu minah nie kalau nk nages depan aku still cover-cover :face23: muka aku juga lah yg selalu ad ngn dia . selalu beri dia semangat , suport dia . tak kurang juga dia selalu bg aku suport kalau aku lemah . #uketQ!# :face64: sebenarnya banyak kisah kami masa zaman persekolahan nie hah , banyak bende yg terjadi antara kami , betol-betol banyak gile kerenah antara kami , tapi semua secret kami uke :face18:

ceritera zaman pra universiti

Alhamdulilah . lepas tamat SPM . masing-masing lulus , masing-masing sambung belaja , tapi kami terpisah :face29: aku kat melaka . sedangkan dia dekat kedah, utara sana uhh , jauh kan -.- aku ngat lagi , dulu mase sekolah salu berangan nk belaja satu tempat , dapat tempat tinggal sesama , leh hang out sesama , leh stdy sesama , tapi apakan daya ,#aku bengap siket dari minah toe!# dia dapat politeknik . alhamdulilah . sedangkan aku nie hah kolej jek . beza betol , dia ipta aku nie ipts . ohhohohohhoo:face60:

bila dah terpisah camnie . opcos masing2 jumpe kawan baru rite ? tak nafi lah kalau tak jumpe kawan baru kat sana kan beb :face15: ad org tanya aku :face14: apa perasaan korg kalau korg terpisah ngn BFF koe then BFF koe ad mem baru sampai lupe korg and then sn
aping2 picture sane sini :120: toe bermakna baru korg jeles ke :120: #aku suka status koe doe!# bile budak nie tnya aku , camnie hah aku jawab :face15:


commentsemua orang ad hak , kita tak leh nak halang . jeles ? opcos ad siket2 . tapi same juga ngn kita . cube kita pikir balek , mesty dia jeleskan kalau koe snaping ngn membe2 baru koe , hak dengki mendengki tolong jangan ujudkan . sebab kalau kau masih anggap dia BFF still pertahan kan , sekali pun die lupekan koe , koe jg
n ahh balas dendam nk lupe kan dia juga , cuma koe selalu lah tego menegur BFF koe uhh , kalau koe terasa tersentap bgtauw die , mybe dia nmpak camne sygs koe kat dia toe . #macam kounseling!#biggrin


uke , persoalan koe toe aku dah jawab uke , tapi keadaan koe sama ngn aku , aku selalu berdoa , agar aku ngn minah toe tak pernah bebelah bahgi , mcm aku cakap , belajar masing2 dah berjauhan , dia ad life ad friends sendiri kat sana , sama juga aku ,takakanlah aku nk halang .
bende camtoe leh pikir kalau takleh pikir gak tak tahu lah :face67:

aku dekat kolej ad membe BFF sendiri #sahabatroticanai:n:# aku tahu . dia pun ad BFF sendiri kat sana . tapi :p: aku tak pernah lupekan minah nie , kami still contact keluar sesama kalau holiday , still uke cam dulu , cuma dah tak rapat camdulu . almakklum le terpisah seketika :face69: tak kesah lah kan , kalau dia masih angap aku BFF dia mesti dai sentiasa ngat sapa aku selama menjadi sahabat dia , tak bermakna aku memiliki #sahabatroticanai:n:# aku tak memiliki dia . aku tetap :h:sygs:h: koe keding , aku harap sangat kita un
tuk selamanya . #choopp ! bukan lessboi uke!# :131:

berakhir kisah 2011 , bermulanya :90: baru dalam kehidupan kami , itu yg aku mengharapkan untuk TAHUN 2012 . aku harap sangat tahu 2012 nie bukan tahun untuk kami berpisah tetapi untuk kami bersatu seperti dulu :face41: anyway . selama aku jadi kawan koe sepanjang tahun nie . aku tak ad terasa O tersentap ke hape . kadang2 tengok DP koe n kengkawan koe toe ad rasa jeley siket :face12: #gelabah jerk aku nie!# ahahaha . tak kesah pun keding , yg penting aku N koe sahabat selamanya uke :face15: aku harap koe pun pikir bende yg sama . aku nk sangat koe ingat memories kita selama nie . gelak tawa kita . #penting toe:r:# entry nie khas untuk koe uke . aku doakan azam 2012 koe azam yg baru nie koe tercapai . yg penting jgn lupe aku :face15:


lupelak nak bagitahu sapa minah toe hah . asek pangel minah jerk . ngeee :18:

NURUL ASHIKIN BINTI KAMARUDDIN *cer korang :99: . add lah dia toe . cunn ~*

:61: keiklasan ku menjadi sahabatmu adalah benar dari sejenak benakku megenalimu :61:


:100: jom join contest ain . harap ad yg suport :100: