Can do anythingJust not everythingbecauseME IS ME.

Drop Massage

AMIN
If people are trying to bring you "DOWN" it only means that you are above them. SUCCESS♥

Followers


Banner

Old things | New things
"INTRO PLEASE"
Monday | 9:08 PM | 7 comments
hehey
kita geng fiQ'ra tau :face75:


unly geng fiQ'ra :face64:

assalamualaikum . heyhey . hari niew KAK MAS ad buat game ? ahhahaa . kak mas toe bukan games lah . mcm kenali blogger geng2 fiQ'ra je :face39: . cerewet weayh haku . bukan aku punyew games pun . ledear geng fiQ'ra toe hah . hahah :face64:. kira nie first xtiviti geng fiQ'ra lah adohaii . cite panjang2 kan merepek lakhaii :face72: . jum geng2 fiQ'ra join entry KAK MAS kaliy niew .


uke . kak mas ad senaraikan soklan2 dari admin . soo . jum tngok aku menjawbnya :face4:.

:51: number blogger card
:54: A02fiQ'ra20

:51: nama penuhku
:54: NUR AIN BINTI YASIR :face39:

:51: nama samaranku
:54: AINJALUT :face40:

:51: umurku
:54: 18 TAHUN . muda lagiy kan ? kan :face64:.

:51: negeriku
:54: kita tak ad negeri . tapi kita asal KUALA LUMPUR 100% :131:

:51: keturunanku
:54: MELAYU 100% :face18:

:51: masih belajar ? dimana ? course ?
:54: yes . KOLEJ UNIVERSITI ISLAM MELAKA (KUIM) . PERHOTELAN (xminat . tapiy amek sajerk):face54:

:51: sudah bekerja ? dimana ?
:54: BELOM . ditangung mak ayah . :face15: . sygs mak ayah :67: .

:51: impian saya yg belom tercapai ?
:54: bnyak sngat . heheheeh . tapiy skarang impian nk capaikan DIPLOMA terus kew PHD . amin :face75: .

:51: harapan saya dalam geng fiQ'ra ?
:54: seribu harapan dari saya . saya harap sngt . geng fiQ'ra berpanjangan . saya sentiasa akan mendoakan persahabatan geng fiQ'ra sentiasa tiada apa2 masalah sepanjang kita bersama dalam group ni uke . moga ALLAH akan sentiasa merahmati geng fiQ'ra nie selamanya . amin . sesama lah kita berkongsi cerita O tuto ke apa ke . sentiasa lah tolong menolong n jgn le kedekut ilmu :face15:. harap geng fiQ'ra sentiasa bersama . jgn bubarkan geng nie uke ! terus pertahan kan geng fiQ'ra nie (semangat weayh ayat aku nie) yeah ! love youall lah geng fiQ'ra :face2:. ringan kan mata . ringan kan tangan . ringan kan minda anda semua . rajin2 kan lah melawat2 blogger2 terutamanya geng fiQ'ra . yeah ! sayangilah sesame sendiri yew wahai geng2 fiQ'ra semua . love ! love ! love youall lah sygsku geng fiQ'ra :h:

DONE :131: !

ehh . tapiy kenapa harapan toe agak panjang ? hehehe . soriy kak mas . saia memung suke merapu2 bub2 chamgini . heheheeh . be smile kak mas :face64:.

just want to say hai hai dekat blogger geng fiQ'ra semua
salam pekenalan sekalian :face69:


:face75: