Can do anythingJust not everythingbecauseME IS ME.

Drop Massage

AMIN
If people are trying to bring you "DOWN" it only means that you are above them. SUCCESS♥

Followers


Banner

Old things | New things
fobia lelaki bejalan dibelakangku -.-
Saturday | 9:54 PM | 3 comments
assalamualaikum . heyhey . dah makan ? dah . alhamdulilah -.-
uke2 sygs . terlebih dahulu aku nk mnx maaf sesangat sbb awal2 aku dah BATAL kan contest pertama . ad terasa nyesal siket awal2 dah BATAL kan . rupanya ramai yg nk join . sbb bukn dalam FB jerk dorg tnya . sampaiy kan ad yg msj tnya contest toe ad lagiy or tak . hohohho . soriy sygs awal2 batalkan . ngt kan youall tak nk suport -.- rupanya ramai yg tanya kenapa awal2 BATAL kan contest to -.- nyesal ! jgn risau uke . aku tak kan giveup ! ! tungu second contest dari berlygerly uke sygs -.-

-
-
for yg nak join first contest toe -.-

heyhye . skarang nk story2 kenapa dengan title aku kaliy nie .
msti pelik kan ? uke ! aku memung pelik . di sebab kan dengan satu kejadian sahaja .
kejadian nie  sebelum aku masuk KUIM lagiy rasanya . belaku semasa balik shuping dengan mak . dekat tanga begerak*skema ayat* LRT bangsar utama -.-
kenapa ? uke . senang cite aku terkena dengan orang gila . aku mung x tahu dia org gila . kebetulan dekat belakang aku times toe mak dekat depan . biasa lah org gila tak ad OTAK kan ! ad2 cuma xleh nk pikir ! apa dye buat dekat aku . ummxx . malu lah aku nk cite kt sini . aku rasa korg paham kot . lau tak paham jugak . pikir sampaiy lebam . -.-

uke . sejak toe . kalau pergi mana2 . lau ada sahaja lelaki jalan belakang aku mesty aku asek x sedap hatiy . jantung nie asek bedebar . bahkan keluar dengan ayah mak ad sentiasa pun aku terasa mcm tak selamat . keluar dengan kengkawan ramai2 ad lelaki pun aku bila jalan belakang aku terasa tak sedap hatiy . sory to say lah kaum adam -.-

tadi pegi shuping dengan mak dekat MASJID JAMEK . opcoss ahh ramai org kan . uke . ad satu kejadian nie . hehee . kelakar tol . 
ad sorg pakcik nie asek jalan belakang aku . mcm aku ckp aku kan FOBIA . so bila jalan-jalan . jantung kencang giler times toe -,- asek tengok2 belakang . kire detect pakcik toe . past uhh pakcik toe senyum2 . lagiy lah aku len mcm gelisahnya . aku balas dengan muke bengis . pakcik toe potong jerk jalan aku . lalu jerk dia leh ckp "GILA PUNYA BUDAK" . heheeheh -.- siot jerk ayat pakcik toe . geram jerk dengar . heheehhe :)
pakcik2 takpe pakcik . nk ckp mcm tu saya tahu sbbnya . tak kesah pun sbb dah biasa . sbbnya saya nie "FOBIA LELAKI JALAN BELAKANG SAYA"
*sebenarnya budak toe bukan pakcik . alah . mcm remaja gitu . hheehe . soriy pangil awak pakcik^^*

mak penah ckp . "sampai bile nk FOBIA dengan keadaan chamgitu . "
aku jawab . "sampaiy bila-bila . "
fobia aku akan sentiasa menghantui ku . -.- tlong lah daku -.-
remove fobia pleassss -.-
NO !

<3 kBaaII 3>