Can do anythingJust not everythingbecauseME IS ME.

Drop Massage

AMIN
If people are trying to bring you "DOWN" it only means that you are above them. SUCCESS♥

Followers


Banner

Old things | New things
BUS DI KUALA LUMPUR PALING AKU MENYAMPAH !
Tuesday | 8:03 PM | 4 comments
assalamualaikum . hehey . hari nie aku in mood siket :face16:. nk tahu kenapa ? haiiiyaaii .
hey . sebelom toe cer review balek title aku toe . title berbunyi nada mARAH kan ! opccooosss weayh :face3: . jum rolling ceritera aku sehari di PASAR SENI, KUALA LUMPUR .

:36: alhamdulilah aku nmpak dunia lagiy
:36: aku hampir kene langgar
:36: dalam delima
:36: benci kau METROBUS !

-
-
nie ayat yg aku post dekat wall FB tadi lepas balek shuping .
hari nie rutin harianku . . .
pergi bank and then pegi shuping untuk naek sem 18/12 niew dekat PASAR SENI, KUALA LUMPUR .

uke ! sebut pasal KL sapa tak kenal kan . jalan raya sesat . org nya sesak . perrrrhhh . menyirap weayh . dengan asap BUS . dgn org asing sekeliling . perrhhh . BUSUK :face16:!

uppsss .
*terlebihsudah*
biarkan ! kaliy nie punye entry . mood aku mood geram fT menyampah fT BENCI kauw :118: !
*aaammmeeeekkkaauuuuwww*:119:

malas nk bebel pepanjang . aku pendek kan cerita jerk uke .
uke . cerita niew pasai kejadian siang tadik . mung nyampah fT fobiA gila weayh !!:face37:
kejadian 13 oktober telah celikkan mata aku . sekarang kejadian hariy nie pulak . sumpah aku nk nages . *bukan nk nages jerk . dah nages dah powns*:face47:
aku cerita dengan capital F . aku nages . capital F bebtol2 risau pasai aku . *teharu dia care aku*:face18: . almakklum lah . dia pun dah mcm abgku :97: . past uhh F leh marah aku ckp aku tak hati2 . padahal si bungek toe tak rety bawak :118: :119:

uke ! skung aku nk cerita kisah tadi .
nk tahu tak kengkawan . BUS apa dekat KL niew paling aku nyampah and BENCI yg teramat !
METROBUS !
paling aku menyampah . terutamanya pemandu dengan kondarter bus toe *gatal* !
ehh korg penah tak dngr berita pasal budak sekolah mati diseret METROBUS ?
aku pasti korg penah dengar . cer tngok . METROBUS jugak yg jadik pembunuh kan ? tapiy kat KL niew kenapa lah x bankrup jerk :119:

tadi mase otw nk balek . mase nk melintas jalan . biasa lah . siapa yg duduk KL o sesapew yg tahu keadaan dekat PASAR SENI, KUALA LUMPUR dorg dpt rase chamana aku rasa *agaknyalah*:face4: !
dgn warga asing yg penuh ! sesak ! eiii . geramnya :face16: !
uke ! korg nk tahu tak ! yg haku hampir2 kene LANGGAR DENGAN METROBUS :face3: !
SHIT ! alhamdulilah aku sempat ngelak cuma tangan haku saja terkena sisi bus toe . weayh lauw bus toe x begerak aku leh maafkan lagiy . niew bus tngh gerak .

SALAH AKU SEBAB TAK HATI-HATI :face31: ?
:134: perrrhhh ! beragak beb ckp aku tak berhati-hati . 100% aku berhati-hati . mase aku nk lintas aku tngok bus toe punye lah slow bawak jauh lagiy . soo aku masih leh lintas . mybe sempat . soo aku lintas . mase dye nk belok mase uhh hampir2 langar aku . tapiy terkena tangan kanan aku . YA ALLAH . saketnya TUHAN saja tahu . mase toe mcm2 tekeluar dari mulut nie . mak kat situ powns angin gile . aku lagiy ahh . bile dah kene mcm toe . aku teringat kejadian 13 oktober . aku FOBIA ! gila tak fobia ! perrrhhh . macam nyawa2 ikan jerk aku tahun niew . mcm2 kejadian terjadi . YA ALLAH lindungilah aku YA ALLAH :face70:

KENAPA METROBUS KEJAM SANGAT :face62: ?
:134: kenapa ? korg nk tahu tak ? uke . tadi aku nmpak ad satu METROBUS nie . dye nk reverse . punya bODOH tak ad hotak pemandu toe . tak nampak ke ad kereta kat belakang toe . suka hatiy hapak mak tiri acik dye lah weayh :face3: ! dye men rempuh kereta toe . 2, 3 kaliy jugak dye nk reverse xleh . so dyew terus jerk jalan tanpa jenguk kereta kat belakang toe . YA ALLAH . punya kesian aku tngok kereta uhh dyew rempuh . habis bumper kereta depan uhh rosak . camanalah kalau tuan punye kereta uhh tauw . *saman jerk weayh*:118: !

BETUL KE METROBUS PENAH RAGUT NYAWA ORANG :face58: ?
:134: agak2 korg ? tapi betol tau . uke kejadian tu aku tak ingat tahun bile . tapi aku ingt lagiy kejadian toe dekat LRT bangsar . betol2 dekat rumah aku . budak yg meninggal toe bukn sekolah aku . tapi aku kenl dye . salu ad dekat bustop . sedih sesangt kisah di kene heret dgn METROBUS . cham gini kejadiannya . mase arwah toe nk turun dekat bustop LRT bangsar . pemandu bus dgn tak berhati2 cepat2 dye tutup pintu belakang . mase uhh kebetulan beg arwah tersepit . dengan kejamnya . pemandu maen jalan jerk tanpa tengok side miror . korg leh bayang kan tak mcm mana beg tersepit dekat pintu bus then bus toe jalan . YA ALLAH . eiii . seram weayh . DI SERET ! arwah toe muda lagi weayh . geram betol aku dgn METROBUS :face3: !

LEPAS NI NAK NAEK TAK METROBUS :face66: ?
:134: :d: ! aku tak hingin weayh ! TAK AKAN :119: kalau boleh pandang pun aku meluat . aku tak leh maaf kan perbuatan dorg toe :face32: ! aku sedih lah manusia sekarang nie mementing kan diri sendiri . nyawa sendiri :face73: . haku takkan naek lagiy METROBUS toe . sbb aku BNECI ! aku NYAMPAH !

sangat penat tulis entry niew .
entry niew aku taip dari pkol 8.15 - 9.55 :face60:
jenuh weayh taip guna tangan kiri then dgn tangan kanan sakit gila :face47:

sesape nk kongsi apa2 . drop your coment uke dear .
salam sayang satu blogger .
:131: