Can do anythingJust not everythingbecauseME IS ME.

Drop Massage

AMIN
If people are trying to bring you "DOWN" it only means that you are above them. SUCCESS♥

Followers


Banner

Old things | New things
APA LAGIY YANG TAKKENE DGN NICK NAME FB AKU NIE ?
Thursday | 3:28 AM | 0 comments
assalamualaikum .
haaammboii , tak tidow lagiy ? niew semua gara-gara FB !
buat aku bengang ! buat aku fedup nk guna FB !


berasap weayh org dok complent aku punyew NICK NAME !

bendew niew dah lamew dah sbnarnya tutup citew . tapiy masih ad lagiy bukak citew pasai dok complent my nick namE . weayh ! jeless chakap !
nick apa yg aku guna sampaiy org complent uhh ?


ngaahahahaaa . mung lah ssh nk sebot kan ? kan ? 
hehehhe :)
soo aku tuka lah . jadik cham giniew .
-
-
-

-
-
-
merah - toe nick name baru aku tukar lepas kenew COMPLENT !
 biru - status aku lepas kenew COMPLENT !

weayh ! bengkek jerk . 
-
-
-
-
-
-

hang toksah dok loqlaq sngt weayh !
duk complent2 lak aii NICK aku sal ?
HOT STUFF sekaliy powns koe . aku tak heran . nk remove aku ! ?
REMOVE LAH WEAYH !

aku malas nk dok fighting2 ngn korg auw !
aku dah tuka toe cukop bagus ! past niew ad lagiy buah mulut . mung aku sumbat koe lam mangkok tndas . uke ! lagiy sorg mamat niew lak . ummxss .
chat IM dyew agak berbisa siket . soo . aku x snaping . malas nk kecoh2 .
simple jerk aku nk citew .
dyew dok ngutuk2 aku punyew NICK !
then x sampaiy 3 mint aku pelik sal dyew x rewp . aku bukak profile dyew . pppeerrhh ! upenyew ? 
DIA REMOVE AKU
aku tawu koe HOT STUFF . tapiy jgn nk belagak sngt weayh !
duluw bukn men lagiy dok salu chat ngn aku men lawan2 wall . skung koe buat tak kenl ngn aku then koe remove aku ? GTH ! apew lah koe niew . tak gentle !
soo . aku malas nk kecoh weayh !


terasa sngt nk GIGIT lappy niew sbbkan FB !


in this mood !

PERHATIAN :
aku suka berkawan dengan semua orang ! tapiy aku tak belagak memilih kawan macam kau ! aku tak kesah hilang kawan dalam FB (muka buku) yg tak seberapa tuh ! tapiy kawan dunia akhirat aku masih ad dgn aku weayh ! ingat ahh . memilih kawan tak bawak kemana powns weayh ! makan diri jerk nantiy weayh ! binasa badan koe nantiy ! beringat siket sebelom tekena ! yg penting skung . kau nk REMOVE aku kew apew ker ! tak kesah weayh ! kawan aku masih ramaiy lagiy ! tapiy aku tak bajet HOT STUFF macam kau ! jgn nk bagai-bagai ! kawan IS kawan ! tak nak SUDAH !


hottt weaaayyhhh !!!
k ahh . no mood . !

< KBAAII >