Can do anythingJust not everythingbecauseME IS ME.

Drop Massage

AMIN
If people are trying to bring you "DOWN" it only means that you are above them. SUCCESS♥

Followers


Banner

Old things | New things
♔ tips langsing tanpa seksa berdiet ♔
Tuesday | 8:46 PM | 0 comments
hah ! amek kau title entry toe . ngeeeggeeehhh :)

assalamualaikum warga blogger semua yg kusayangi yg kucintai .
#amboiiayatmeleweayh .
malam niew tak tahu nk update apew . so aku suke suki jerk nk kongsi-berkongsi tips toe malam niew . nggaahhh ! 
* anda baca anda ikut anda sehat *
uke tak tredmark toe . hehehe :) dah2 aku tak nk merapu meraban lagiy . jum tngok apa tips aku nk bg mlm niew :)

TIPS LANGSING TANPA SEKSA BERDIET

1. SARAPAN
- Silap besar jika sarapan pagi dikatakan membuat badan gemuk ! makanan yg kita ambil di pagi hari adalah sumber energi dalam beraktiviti dam membantu pembakaran lemak dalam tubuh . mengabaikan sarapan akan membuatkan perut kelaparan di saat makan tengah hari , sehingga memaksa kita mengambil makanan dalam jumlah yg banyak .

2. TEH
- Abaikan soft drink dengan kalori yg tinggi . pilih minuman yg menyihatkan seperti teh . sejak dahulu lagi teh dipercayaai boleh memecahkan lemak dan menjaga tubuh agar tetap ramping dan segar kerana teh juga kaya dengan antioksida untuk melawan radikal bebas . teh juga dikatakan dapat menurunkan risiko terkena kanser   .

3. Air  
- Semua orang tahu manfaat air masak bagi tubuh . murah dan kaya dengan khasiat . membuat melembapkan kulit dan menjaga kesihatan . pastikan ulz mengambil lapan gelas setiap hari .

4. Buah dan Sayur
- Buah-buahan dan sayuran kaya serat diperlukan untuk melancarkan pembuangan sisa makanan dari tubuh . selain itu , serat dapat menggantikan makanan berkalori tinggi untuk mengenyangkan perut .

5. Tepati waktu
- Jangan suka menunda jam makan . kelaparan akan membuatkan ulz mengunyah dan makan dalam jumlah yg banyak . akibatnya pengumpulan lemak sudah menanti . selain makan tetapt pada waktunya , makanlah dalam jumlah yg sedikit .

uke . cam mana ? bernas tak ?
well done beybeyh !
aagagagaahh !
sebenarnya tips toe aku terjumpa dalam majalah . soo aku sajerk nk kongsi dgn korg semuea . ngeeehhh! tak salah kan ? kan ? jum amal kan tips diatas blogger :)

ANDA BACA . ANDA IKUT . ANDA SEHAT