Can do anythingJust not everythingbecauseME IS ME.

Drop Massage

AMIN
If people are trying to bring you "DOWN" it only means that you are above them. SUCCESS♥

Followers


Banner

Old things | New things
hati menagis tiada siapa yg tahu
Monday | 2:57 PM | 0 comments

alhamdulilah . setelah 3 ari 2 mlm di *kelantan* akhirnyew sampaiy jugak ke KL . n nk ucapkan tengs kepada blogger2 yg dah folow aku toe . coz . sudi menambah *FOLOWWER* aku toe . heeheh :)
past aq sampaiy jerk rumah . aku teros carik lappy n broad . hahaha :) mung gilew lah akue niew :)
first ofcos lah aku on9 FB kan ? kan ? hehehehe :)
upssss . lupew lak . pelik an entry aku kaliy niew sad2 lakaii . bagaiii2 jerk :)

ok lah . starting cham niew . aku lauw on9 . akan sentisa merindui *CAPITAL N*
bilew aku bukak dyew punyew profile . OMG ! luluh jantung aku . sumpah terasa sedalam2nyew =.=, hnaya TUHAN jerk tahu bagai mana perasaan aku timew toe =.=, 
apew yg aku dpt ? ? 






fucking damn you !
saket gilew haty . =.=,
niew yg aq dpt bilew bukak profile dyew . =.=,
peritnyew hatiy !

lagii perit bile . . . . . .


fucking ! fucking ! oohhhh !
saket gilew weayy !!
i ngt lagi u chakap . u *JANJI* nk celebrate my HB n bg adiah . tapiy . u niew *PEROSAK* . i x kn BENCI you . malah i akan sentiasa mendoakan korg . u happY ? i lagii lah *HAPPY* bilew lihat you ngn si dia . ok . bia haty menagis . tapiy *TAK AKAN* menagis kerana you lagi . *STOP*!!!