Can do anythingJust not everythingbecauseME IS ME.

Drop Massage

AMIN
If people are trying to bring you "DOWN" it only means that you are above them. SUCCESS♥

Followers


Banner

Old things | New things
❀ Greyson chance's & Justin bieber ❀ apa bezanya ? ☜
Wednesday | 4:52 PM | 0 comments
assalamualaikum . 
huyhuyhey !
ariniew tak tahu nk potpet-potpet apew ntah . ngeee :)
uke . ariniew aku luangkan mase untuk blogwalking . banyak lah aku walking2 kat blog org . sane sini aku menjelajah . macham2 ragam . macham2 blog yg menarik hatiy aku untuk folow dorg semua . aku tak kesah blogs toe cham mana . perfect kew tak . ak tak pernah nk menilaikannya . ngeee :) aku folow ! folow ! folow ! org taknak folow ? aku tak paksa . x kesah :)
*dahmerapumerabandahnie: :)

uke-uke . skung aku nk ceritera siket pasal title aku hariy niew . ngaaahhaaa :)
apa kes dgn *Greyson chance's & Justin bieber* ?


uke . kenal kan ? ofcos my dear youall kenal . sapew tak kenal *Justin Bieber* sampaykan org malaysia begitu OBSES masa dulu . aku pelink gak asal org obses n fanantik gilew ngn dyew niew . aku sendiri powns penah obses ngan dyew dulu times2 dyew mula naik nama kat malaysia niew . sbb apa ? cute ? ngaaahhh ! siket lah kot :P lagu2 dyew best ! tapiy skung aku tak bapew minat dah ngan dyew . lagu2 dyew jerk minat /. hehehe :) macham2 controversi si budark niew dapat . sane sinie citew die . sampaykan nama dia jatuh . dan muncul lah nama baru dekat malaysia niew . then dorg semuew OBSES jugak dekat budark kecik niew . alhaaii . sampaiy kan budark2 5tahun powns suka kan diew . sapa ? tuh kat bawah tuh !



*Greyson Chance's*
hah ! niew lah budark kecik yg aku kata kan tadi . mula nama naik dekat malaysia niew . kenapa budak2 malaysia niew fanantik gilew ngn dia ? cute ? aku tngok same jerk ngn justin toe . xad beza powns . lagu ? tngok seakan2 jerk ngn justin . aku rasa sama2 cute . sama2 smart .ummxss . 

*APA BEZA DORG BERDUA PADA PANDANGAN REMAJA SEKARANG*

uke ! uke ! kat sini aku bukan nk ngutuk kew buat spekulasi apa2 powns . cuma pelik . lepas niew bile greyson turun nama . ntah sapa lagiy ntah yg dorg nie fanntik gilew erk agaknya =.-,
dalam FACEBOOK semuea nyew nk guna nama *greyson* . dulu aku tngok guna nama *bieber* . aduhaiaiii . macham2 ragam lah .
bukan toe jerk . ariniew jerk aku walkiing2 blog dorg . nice ! beauty ! sejuk mata memandang ! ariniew 5 blog aku tak terlepas pandang . semuanya GAMBAR GREYSON CHANCE'S . uke soriy lauw korg terasa . tapiy aku nk nyatakan . aku bukan nk buat spekulasi apaapa dalam entry kaliy niew . aku suka korg kreative . tapiy . artis kanakkanak malaysia niew tak cukup bagus kew ? cubalah sekalikala tue tanam kan fanantik dekat artis malaysia . 

uke ! uke ! aku mnx maaf sbb chakap chamniew . tapiy niat bukan nk burukkan sesapew powns . or nk mengate pasal blogs korg ad *greyson* . blog korg chantek . tapiy jgn salah paham uke sygs . aku cume nk tahu jerk apew beza dorg bedua . lauw korg x puas haty ngn entry niew . tinggalkan coment yew . heheeheh :) aku harap entry niew x buat korg kecil hatiy . aku pun suka jugak *greyson* tue . cuma lagu dia jerk . hahahaha . #cakaporanglebihakupunsama:)

<3 kbaii 3>