Can do anythingJust not everythingbecauseME IS ME.

Drop Massage

AMIN
If people are trying to bring you "DOWN" it only means that you are above them. SUCCESS♥

Followers


Banner

Old things | New things
kisah kamii semuer bermula di KUIM~!!
Thursday | 4:22 PM | 0 comments
assalamualaikum~!


wiiittt ! wiiiitt ! windu nya aku kat blog aku yg tercintan nie ><! waahhhh...akhirnya aku dah mencecah sebulan lebih di "KOLEJ UNIVERSITI ISLAM MELAKA" serunuk..... :) aku dpt kengkawan baru kat sane...then aku pulak amek corse perhotelan...dgn asigment nye yg meleceh kan ! ahahahahah ^^" kau nk cite kisah kami berlapan yg mempunyai pelbagai kisah suka duka... hahahahaha :) nk cite dari mule mung ahh ssh...sbb bende nya terlalu panjag...sooo...semntara nie kureng idea...aku tak mmpu nk citew pelbagaibagai kisah ....hahahaha :) seng cite kami teman sejati 45-04 (saidina umar) ^^


                                             
                                                 cix hazliana yg mereng sentiasa bersamaku



                                               cix fazmira yg sentiasa sifat lemah lembutnya



                                               cix farah ain yg sentiasa tak ad mood pabila malam




                                             pabila kami bersatu ramai yg CEMBURU.....

















semeur nie kenagan di MELAKA semasa outing,,,best sesanad ~!!














kami gila lensa !!!!